Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where is my white shirt?"

Çeviri:Benim beyaz gömleğim nerede?

4 yıl önce

26 Yorum


Cedriqq

is neden geliyor :(

3 yıl önce

yusufuyanik

Bir adet gömlek olduğu için.

3 yıl önce

percy955

Am, is, are, were, was... Bunlar yardımcı fiillerdir.

-Yüklem isimse cümleye, yardımcı fiil konulur. Benim beyaz gömleğim. (Yüklem isim oldugundan is geldi) - örnekler : I am a man ( ben bir adamım) yüklem isim o yuzden "yardımcı fiil (am) geldi.

1 yıl önce

gslircp246

İsim cümlesinde am,is,are kullanilir. Bunlar özneye göre değişir.

3 yıl önce

AhmetKarak20

Nesne tekil oldiğu için..

3 yıl önce

ALIGurkan

Whre den sonra is gelir

2 yıl önce

Charlottece

Bluzda kabul edilmesi gerekmiyor mu?

3 yıl önce

eonder87

neden sadece gömlek shirt farklı anlamlar için de kullanılıyor..?

3 yıl önce

MuhammedZa13

Shirt tişört değil mi ? Gömlek yazdi yanlış dedi

3 yıl önce

sinan8484

Nerde olmuyor mu

4 yıl önce

SerifMertK

İmla ve noktalamaya dikkat edelim. Birde örneğin : ...the water yerine sadece : ...water yazarsanda kabul etmez o yüzden canlarımızın gitmemesi için dikkatli olmak şart

3 yıl önce

Mustafa577742

Ya bunu yapamayan artık

1 yıl önce

emreol

Gomlegim yazdim kabul etmedi

4 yıl önce

Sdr.42

Benim beyaz gomlegim nerede? Ceviri bu

3 yıl önce

museutapa

Is neden geliyor:-)

3 yıl önce

Sdr.42

Is ismi niteliyor. This IS PINK That IS PENCIL

3 yıl önce

EfeReyiz.

kardeşim burda is bir ek bunun zaten olması gerek olmassa kelime tam olarak tamamlanmaz

3 yıl önce

AhmetKarak20

It's happened by mistake...

3 yıl önce

ramazan154989

Benim yazmaniza gerek yok .beyaz gomlegim nerde derseniz oluyo

2 yıl önce

MREMIRMERCIMEK

bunu dogru yazdiysamda kabul etmedi cakal :{

2 yıl önce

YusufBedri

ak niye kabul etmiyor beyaz = ak

2 yıl önce

ezgi984905

Ama ya valla soruyu sikmişler ya

2 yıl önce

asli.333

Ha tişört ha gömlek kabul etse ölcek

2 yıl önce

Talha22997

Poh gibi soru

2 yıl önce

ezel675291

white ın anlamı ak demek değil mi aynı zamanda? o halde neden ak gömlek olmuyor?

2 yıl önce

joseph.x

Beyaz gömleğim nerede kabul edilmiyor,nerededir olması gerekiyormuş.Neden?

1 yıl önce