"Biz madde üzerine çalışmalıyız."

Çeviri:We have to study the matter.

4 yıl önce

8 Yorum


hayrettin.3

Maddenin üzerinde olmalıydı tercüme, the kullanılmış

4 yıl önce

birhemsire

Çalışmalıyızdan ziyade çalışmak zorundayız anlaminda olması gerekmez mi?

2 yıl önce

kedicim
kedicim

we need to study the matter neden yanlış

2 yıl önce

aylinata2

Üzerine ifadesini tanimlayacak preposition eksik

1 yıl önce

charontr

The kullanmak mecburi mi burada? Belirli bir maddeden bahsettigini dusunmedim.

4 yıl önce

Leon731

"We should work the matter" bu cümle gramer açısından doğru bir cümle midir? Doğruysa cümlenin ifade ettiği anlam nedir?

4 yıl önce

MichaelKrasm

work on olmalı kalıp

3 yıl önce

HseyinKEMA1

Maddeyi çalışmak zorundayız./Maddeyi çalışmalıyız. her iki şıkta aynı.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.