"Azért jelennek meg másik színben."

Fordítás:That is why they appear in a different color.

4 éve

5 hozzászólás


zola82

"That is why they appear in another color." miért nem jó?

4 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Pontosan ezt kérdezem én is. Az a másik nem feltétlenül különböző.

4 éve

GergelyMol1

A that is why itt azt jelenti hogy azért...

4 éve

BernadettH1

Mi van??? Mi az a why? Ez most kerdo mondat?

4 éve

BeatrixDucz
BeatrixDucz

Ez jelenthet színdarabban is másik színt, az pedig another scene

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.