A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Melyik kalap a tiéd?"

Fordítás:Which hat is yours?

4 éve

5 hozzászólás


SzilgyiBal3

Jó ez a mondat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(:

5 hónapja

GyorgyneMi1

Szerintem a "yours" tietek. Azt irtam your. Nem fagadta el.

2 hete

germ_zs

Szerintem a "What is your hat?" is jó, jelentettem.

4 éve

budai.doc

Szerintem nem fogadják el, de kérlek jelezd itt, ha mégis.

4 éve

FloraKujbu

A " What is your hat" az ezt jelenti: Mi a te kalapod. És ennek a kérdésnek nincs érteme. Szerintem ez a jó megoldás: Which hat is yours. ( ezt írtam válaszként)

3 éve