"Evet o evdedir."

Çeviri:Yes, he is at home.

4 yıl önce

8 Yorum


salihcohaz

House yerine home kullanılırsa the kullanılamaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

Aynen ikisinin farkı da budur.
at home, in the house

4 yıl önce

aleynalper

Yes he is in the house.kabul ediyor

3 yıl önce

hakansusta

Onun kisi olup olmadigini buyuk yazimdan mi anlamamiz gerekiyi

3 yıl önce

goksel777

House yi kabul etmiyor

3 yıl önce

Metin_Salih

Yes, he is at the home cevabını neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

buketsevcan

"home" the ile kullanılmıyor.

3 yıl önce

GlRana2

Home ne, house ne? Cok ince bir cizgi var ve kabul edilmiyor

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.