A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az ablakok kinyíltak és a Nap besütött a házba."

Fordítás:The windows opened and the sun entered the house.

4 éve

7 hozzászólás


rabovszky
rabovszky

shine - shone - shone

Shine is one of those ‘strong verbs’ that had an irregular past tense and past participle (shone) but later acquired a regular form ending in -ed as well.

4 éve

fabricius1

Plusz az 'and' helyett 'an' van. Elírás.

4 éve

fabricius1

Még mindig nincs javítva!!!!

4 éve

ZsoltTlgye

A kinyíltak nem szenvedő?

4 éve

kankalinka

Nem értem, az első tagmondatban miért nem fogadja el a befejezett múltat, holott előbb nyitottuk ki az ablakot...

3 éve

bagizoli

Szerintem ez Simple Past. Egyszerűen csak 2 múltbeli esemény követi egymást. Én úgy tippelem, hogy akkor lehetne Past Perfect, ha pl. így hangozna: kinyitottuk az ablakokat, mielőtt besütött a nap a házba. Ennek persze sok értelme nincsen. "AND" helyett még mindig "AN" van!

3 éve

kankalinka

Köszönöm!

3 éve