"If you are a boy you are not a man."

Traducere:Dacă tu ești un băiat, tu nu eștin bărbat.

June 26, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


floricelpur

E gresita scierea la esti si estin


flaviannnn

'' Dacă tu ești un băiat, tu nu eștin bărbat '' Corectati la '' tu nu esti un barbat '' !


Ilas.Gheorghe

Cuvintele `man " si "men " se aud la fel "men".Aceasta era problema de sunet ce voiam s-o raportez.


fantomitzah

Am explicat aici despre cele două pronunții.
Nu sunt chiar la fel, trebui să le ascultați de mai multe ori și să vă obișnuiți cu diferența. Și cum am mai zis, sunteți atenți și la subiectul/predicatul propoziției, dacă este la singular sau plural.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.