A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Férj és feleség vagyunk."

Fordítás:We are husband and wife.

4 éve

7 hozzászólás


ivi09
ivi09

A házasságkötésnél azt mondják "I now pronounce you man and wife.". Akkor miért nem fogadja el itt a "we are man and wife"-ot? Tudom, hogy alapesetben férfit jelent a man, de többjelentésű szó.

3 éve

Boggi23

Detto

2 éve

rsmargo

Tudna valaki segíteni, hogy miért nem kell az "a" határozatlan névelő? we are a husband and a wife

4 éve

budai.doc

Nem általában egy férjről és egy feleségről van szó, hanem egy házaspárról.

4 éve

rsmargo

Köszönöm a válaszod, de még mindig nem értem egészen. Most futottam bele egy másik mondatba: You have a mother, sisters and brothers. Itt is konkrét, és mégis így használja: "a mother".

4 éve

budai.doc

Ebben a példában az "a" az egy anyát emeli ki a nővérekkel és fivérekkel szemben (anya csak egy van :) ).

4 éve

rsmargo

Köszönöm

4 éve