1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dress fits."

"The dress fits."

Çeviri:Elbise uyar.

June 26, 2014

27 Yorum


SukruAyar

Neden sığar da olmuyor


jzlcdh

Bende bilmeye istiyorum.


bengder

"elbise oturur" olarak çevirmek de uygun düşmez mi?


Cansu.....

Dress " elbise " demek, kiyafet olmaz bu yuzden


HulyaCakka

elbise uygundur ayni sey degilmi arkadaslar


iamsui

"elbise olur" neden olmuyor


jzlcdh

"elbise olur" demek "The dress will do." veya ""The dress is OK."

"Elbise olur" demek "The dress suits you.", doğru mu?


Tolunay23577

Doğru diyorsunda 81ilde söylenişi ayrı anlamı aynı bir ton ağız var. Multiple answers gerekli bence.


XxahinxX1

ben elbise uyar dedim doğru çıktı


ssssinan

giysi uyar neden olmuyor?


polatinkizi

Çünkü dress elbise demektir.


jzlcdh

Giysi çoğal olabilirse "Giysi uyar." demek "The clothes fit."


engintekin82

Elbise üzerine uyar. Demek icin "the dress fits on you" diyebilir miyiz?


anloztrk

Bu tarz cümlelerde şimdiki zaman da doğru kabul edilmeli


kiliccilik

olur dedim olmadı


jzlcdh

Moderatolar yukarıdaki cevabım otomatik yapabilir mi? Yani

"elbise olur" demek "The dress will do." veya ""The dress is OK."

"Elbise olur" demek "The dress suits you.", doğru mu?


mahmutsozyurt

bu elbise uyar yazdım kabul etmedi


polatinkizi

Fakat cümlende kullandığın bu kelimesinin ingilizcesi olan the orada yok. Ayrıntılara dikkat lütfen.


EsengulPar

this: bu
Ayrıntılara dikkat lütfen :)


Burakdc

The nın bir karşılığı yok ama bazı cümlelerde bizim kullandığımız "bu" anlamına geliyor.


elif628018

Bence elbise uyar da kabul edilmeliydi.


elif628018

Ay yani elbise sığar yanlış yazmışım.


Yigit_Karaca

Oha elbiseuyar yazdım kabul etti :O


LeeJong-Ozge

Elbise uygun neden olmuyor


UmutBareke

Bence kiyafet tam da olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.