"Hereadsusanewspaper."

Çeviri:O bize bir gazete okur.

4 yıl önce

72 Yorum


serpilb4s

neden "us" fiilden sonra geliyor?

3 yıl önce

sultanecem

Blmiyorum bende ona şaşırdım

2 yıl önce

Nurefan123

Aynen niye öyle anlamdım çok hatalar var

1 yıl önce

filiz153398

Evet ya neden

11 ay önce

iskoruma44

soru beni deli etti

2 yıl önce

filiz153398

Deli ☺yani

11 ay önce

kran601380

3 kez bu birin yerini yanliş yazdim offf

1 yıl önce

iremmyigit

to us olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

mirhansevgi

şahıs her zaman fiilden önce gelir zaten ben doğru yaptım

10 ay önce

Cemresef

Bize anlamı hangisi

9 ay önce

ZGR407794

Okudu ile okur nasıl yazılır bu cümlede

8 ay önce

brahimAbay1

Us (as) diye okunmuyo mu normalde?

4 ay önce

AtakanBiti

Ben herşeyi doğru yaptım sadece "he" yerine "you" yazmışım.

3 hafta önce

mehtappira

Anlamadim us bize diye mi kullanılıyor ? Yardımcı olur musunuz lütfen

4 yıl önce

yusufuyanik

Evet, bizi/bize anlamındadır.

4 yıl önce

evrim4

Us yuuus şeklinde mi as şeklinde mi okunuyor? Bir de read i wid gibi okuyorr kadın sanki

4 yıl önce

erdalbesoluk

as şeklinde

4 yıl önce

erdalbesoluk

üstüne gelince pc okuyor zaten bu arada

4 yıl önce

rdvn21

yuuus

3 yıl önce

erdalbesoluk

o bizim gazetemizi okur olmayacak mı us bizimki anlamı katmıyomuydu

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

kelimenin üstüne mouse ile gelirseniz "bizi, bize" diye yazdığını göreceksiniz, bizim: our/s oluyor.

4 yıl önce

sultanecem

Evet

2 yıl önce

YgZelma

Evet aynen

2 yıl önce

Tolga.hamza

Read olması gerekmezmi gazete diyo gazeteler falan gibi bi ifade kullanmıyo

4 yıl önce

yusufuyanik

Ama özne "He"

4 yıl önce

dilay200

Us ne demekti

3 yıl önce

Rumeyysa

Us : Bizi / bize

3 yıl önce

sultanecem

Us - bize demek

2 yıl önce

hulusy

a newspaper yerine newspaper olsa

3 yıl önce

Utku-

oluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrr

3 yıl önce

BEFOBE

orda newspaperin başında the yok nasıl bir şey yapım ki

2 yıl önce

asya.kaya07

O zaman "gazete-yi" olmuş olur.

2 ay önce

z4732

keşke newspaper yerine book olsaydı :)

2 yıl önce

Alperen481516

Ne fark eder

1 yıl önce

filiz153398

Heeee ne fark eder gerizekali

11 ay önce

HASANARDAK1

bir harf yok diye yanlış mı oluyo ya :(

1 yıl önce

EnesHakan

O bize gazeteyi okur niye olmuyor

1 yıl önce

SEFA867383

biz nerde

1 yıl önce

Ravza563288

Read a neden s ekliyoruz eklemesek ne olur ki?

1 yıl önce

ceyluum1

Us demiyor ki ask diyor kadının dediği hiç belli olmuyor

1 yıl önce

asya.kaya07

Cümlenin akışına göre "us" dediği belli oluyor zaten. (;

2 ay önce

filiz153398

Ben kelimeleri bazen yanlis anliyorum☺

11 ay önce

ersinsimsek80

benim mikrofon da mı sıkıntı var. mikrofanda söylerken çok sıkıntı çekiyorum

3 yıl önce

read_cat

cümle uzun kabul etmiyor okuduğumda

3 yıl önce

EmreMevlde

Sagopa katmer

1 yıl önce

ersinsimsek80

o bize gazeteyi okur

3 yıl önce

asya.kaya07

Gazeteyi diyemezsin çünkü the kullanılmamış.

2 ay önce

AyeKarakuA

O bize bir gazete okur

3 yıl önce

Utku-

ne diyon lan değişik dedim kabul etmedi

3 yıl önce

emili82

He reads us a newspaper. neden kabul edilmedi? Aynı cevap.

1 yıl önce

Alperen481516

Zaten cevap o kabul ediyor ben onu yaptım kabul etti

1 yıl önce

baris777395

Off abi cok zor ya ingilizceden sogudum :(((

1 yıl önce

baris777395

Zaten bu ingilizce hocaları beni beacandi ettiler yaaa :((

1 yıl önce

hatininhayalleri

o bize gazeteler okur cümlesini nasıl yazabiliriz

2 yıl önce

mirhansevgi

he reads us the newspapers.

10 ay önce

Ahmet660359

He reads to us newspapers.

8 ay önce

basar497060

Bu son soruydu tek canla gectim oh be

2 yıl önce

kubrahusna

Us neden fiilden once gelioki

1 yıl önce

tarzmaniac

Us kelimesini ours diye anladım.

4 yıl önce

filiz153398

Bende

11 ay önce

GreenEyes11b

Neden us ?

2 yıl önce

levent2009

Bukalemun ne

1 yıl önce

Lina755187

Bir hayvan

1 yıl önce

Mercan813491

US NE BOKA YARIYO

3 yıl önce

filiz153398

Sen bir boka yaramiyorsun

11 ay önce

MuhammedReiz

salak mısın lan küfür etme cehennemin dibine gidesice şeref adına bişey taşıyosan doğru konuş yoksa ağzını bi bozarım bidaha konuşaman biz bu vatanı sen US NE BOKA YARIYO yazman için mi kurduk internet getirdik

1 yıl önce

MuhammedReiz

us senin gebermene cehennemin dibine gitmene o 'us ın yaradığı boku yemene yarıyo ' gerizekalı mal salak

1 yıl önce

asya.kaya07

Sen de ona kızarken onun yaptığı hatanın daha beterini yapıyorsun.

2 ay önce

CemK..

O okur bize gazete yazdim orospu cocugu kabul etmedi hocam

3 yıl önce

GreenEyes11b

Farkettiysen devrik cümle. Biz Türkçe'de pek devrik cümle kullanmayız

2 yıl önce

asya.kaya07

Cümleni kontrol et ve düzgün konuş.

2 ay önce

sultanecem

çünkü cümlen devrik cümle

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.