"Hereadsusanewspaper."

Çeviri:O bize bir gazete okur.

4 yıl önce

13 Yorum


serpilb4s

neden "us" fiilden sonra geliyor?

3 yıl önce

sultanecem

Blmiyorum bende ona şaşırdım

2 yıl önce

Zeynep623743

çünkü anlamı öyle he reads us a newspaper yani o okur bize gazete olarak çevirdin büyük ihtimalle normal fakat cümle yapısına baktığın zaman önce özne sonra fiil getirmek gerekir gerisi dil bilgi kuralı zaten

1 ay önce

Cengiz469085

Aslinda iki cumle var.Birincisi O okur(He reads) sonra bize bir gazete okur (us a newpaper) bu sekilde bakarsan daha rahat anlarsiniz bence.yani S+V +pronoun + O

1 hafta önce

iskoruma44

soru beni deli etti

2 yıl önce

kran601380

3 kez bu birin yerini yanliş yazdim offf

1 yıl önce

iremmyigit

to us olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

mirhansevgi

şahıs her zaman fiilden önce gelir zaten ben doğru yaptım

1 yıl önce

Cemresef

Bize anlamı hangisi

11 ay önce

ZGR407794

Okudu ile okur nasıl yazılır bu cümlede

10 ay önce

brahimAbay1

Us (as) diye okunmuyo mu normalde?

6 ay önce

AtakanBiti

Ben herşeyi doğru yaptım sadece "he" yerine "you" yazmışım.

2 ay önce

perihan186296

Aslinda mikrofon iki taneydi küçük mikrofon ağır büyük mikrofon hizli konusuyordu. Şimdi ise sırf büyük mikrofon var hızlı olduğu için anlaşılamıyor . Lütfen eski haline dönsün

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.