"Siz bu sarı bisikleti kullanmak ister misiniz?"

Çeviri:Do you want to use this yellow bicycle?

June 26, 2014

5 Yorum


alsusa

Buradaki ingilizce ifadeyi "bicycle" yerine "bike"la yazdım ve kabul etmedi. Bir fark varsa açıklar mısınız?

June 26, 2014

Selcen_Ozturk

yok. bazen alternatifler nutuluyor - şu an her cümlenin birçok alternatifi olmasına rağmen. bu gibi durumlarda rapor et tuşuna basarsanız seviniriz

June 26, 2014

yavuz0629

Birebir aynisini yazdim kabul etmedi bu nasil bir sacmaliktir

September 10, 2019

SabaBenzer

Drive bisiklet için kullanılmaz mı? Drive bicycle?

March 24, 2019

Erdin307490

Bende "use" yerine "drive" kullandım kabul etmedi.

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.