"Bărbații mănâncă micul dejun."

Traducere:The men eat breakfast.

June 26, 2014

12 comentarii
Această discuție este blocată.


tromp.trompi

Nu inteleg cand se adauga ''s'' si cand nu se adauga


fantomitzah

Se adaugă numai la persoana a treia singular.


TimeeaDiana

Trebuie să te uiți cand uite: bea -drinks mănâncă-eats beau -drink mănânc-eat . Uitete la ultimele litre ok? Si daca mai ai probleme poți să ma urmărești. Bine ok ? Pa


Bya940788

La persona a treia singular


AndrianaLu8

S se aduga atunci cand sunt mai multi!


AndrianaLu8

Eu am pus eats si cica nu e corect dar este intrun fel ,,el" scris asa ca ar trebuii eats nu eat nu?


ESTERA771

Bună! Nu înțeleg, e "man" sau "men"? Sau se folosesc ambele?


NadeaBivol

Man e singular men e plural


Matfilip205

Așa e Duolingo Cu defecți


Bya940788

Deci mereu imi da cu micul dejun


Bya940788

Le fac corecte si tot imi dau

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.