"Gazete"

Çeviri:The newspaper

4 yıl önce

29 Yorum


ErsinKo1

Başka bir soruda elmayı soruyor "the apple" yanıtıma yanlış "apple" olacak diyor. Burada ise tam tersi gazeteyi soruyor ve "newspaper" yerine "the newspaper" diyor. Kafamı buluyonuz anlayamadım.

2 yıl önce

miladiyne

the paper la newspaper aynı şey mi

3 yıl önce

trkan967684

Paper kagit newspaper gazete

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"Paper" esasen "kağıt" demekİ ancak "the paper"ı gazete anlamında da (newspaper'ın kısaltması olarak) kullanabiliyoruz.

The Paper demişken, birçok İngilizce gazetelerin ilk sayfalarına buradan göz atabilirsiniz: http://www.bbc.com/news/blogs/the_papers

1 yıl önce

alpucu

teşekkürler

11 ay önce

ecemsu705535

Degil

1 yıl önce

kaanemre20

The paper kağıt

9 ay önce

ceren733676

Biraz zor yazmasi

3 yıl önce

Hazal146462

The kelimesi birşeyi belirtmek için kullanılır. Orda olduğunu anlatabilmek için. Belirli şeylerin önüne the gelir

1 yıl önce

tijen211678

The olmayincada oluyor

2 yıl önce

MubeccelEr1

Bencede

1 yıl önce

zeynep528916

Gazete

2 yıl önce

Malik461844

Newspaper

3 yıl önce

mervecskn123

the yì yazmak zorundamiyiz

2 yıl önce

bell-la

The neden yazılıyor aciklamamissinz

2 yıl önce

yasin123123

Birşeyi belirtmek için orda oldugunu anlatmak için.

1 yıl önce

hy.016

Belli olan bir sey the olmazsa herhangi biri olabilir the onundeki yada gozuken belli olan

1 yıl önce

ahmeterdem40447

The yazmasaniz olur

2 yıl önce

resid14

The paper le nevspaper aynı şey diyil.

1 yıl önce

ecemsu705535

Ayni seyi yazdigimiz halde yanlis diyor

1 yıl önce

hasan824522

doğru söyleyorsunuz

1 yıl önce

kamy685795

uuyyuhjhnhb

1 yıl önce

yakupkse3

Ben İngilizce öğretmenim çocuklarımız için iyi bir şey yapmışlar

10 ay önce

yakupkse3

Ben İngilizce öğretmeniyim çocuklarımız için iyi bir şey yapmışlar

10 ay önce

elif387180

Sadece newspaper yazsak olurmu

9 ay önce

arslan06

Boş iş ne gerek var

7 ay önce

omer0684

Yok değil

3 ay önce

fulya407951

Bugun indirdim şuan da memnunum

1 ay önce

fulya407951

Bugun indirdim şuan da cok memnunum

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.