"They are ducks."

Traducere:Sunt rațe.

acum 4 ani

6 comentarii


GabrielBoi1

They=ei,ele. De ce nu accepta ei sunt rate?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că ”rață” e substantiv feminin.

acum 4 ani

Marta544480

Nu stiu

acum 2 ani

MihaiSava5

Bianca bolea imi dai nr tau

acum 2 ani

ana854416

Nu stiu cum sa scriu ...tz,,, de la Tara.... si "a" de la mamaliga ,,, si "a" de la ,,mana""" si " i" de la ,,,,inauntru Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.... Multumesc anticipat! ....

acum 2 ani

GeorgeRidi

Asta am scris, dar nu se validează. Voi repeta.

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.