1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They are ducks."

"They are ducks."

Traducere:Sunt rațe.

June 26, 2014

6 comentarii


GabrielBoi1

They=ei,ele. De ce nu accepta ei sunt rate?


fantomitzah

Pentru că ”rață” e substantiv feminin.


ana854416

Nu stiu cum sa scriu ...tz,,, de la Tara.... si "a" de la mamaliga ,,, si "a" de la ,,mana""" si " i" de la ,,,,inauntru Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.... Multumesc anticipat! ....


CorneliuBi2

Prima pronuntie e greșită, abia dupa ce te corecteaza pronunta corect, e o farsa


mauro20151

Înlocuiți vă rog vocea copilului! Nu are pronunția clară! Sau dicția nu e perfectă.


carmen857718

They inseamna ei are înseamna au de ce nu este bun răspunsul

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.