"Doctors agree that running is good for health."

Fordítás:Az orvosok egyetértenek, hogy a futás jó az egészségnek.

June 26, 2014

7 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

szanyizoltan

Hát ez bolond. A megoldásomból két szót áthúzott,és leírta a helyes mondatot. Ugyanazt,amit én,szóról szóra...

June 26, 2014

CsabaRaus

Ugyanez itt is... Mikor ezen megy el a teszt,akkor kulonosen oromteli :D


Martuska3

Doctors agree that running is good for health.---ebben hol van a you??? mert en sehol nem latom • Az orvosok egyetérenek abban, hogy a futás jót tesz az egészségednek.---ez elegge helytelen mondat, mivel kimaradt a T, es nincs you!


Yaiba1998

Thế nghĩa là cái đéo gì ?


GerleiIstv

A "for" mióta -nak (-nek) ?


eminens2

Good for you=Jó neked! (itt a kiNEK jó? - neked.) 2018.08.09.


JoeSzab

Nem egészségnek! Egészségre! Egészségre iszunk, koccintunk... a futás jó hatással van az egészségre, a futás jó az egészségre... stb.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.