"Doctors agree that running is good for health."

Fordítás:Az orvosok egyetértenek, hogy a futás jó az egészségnek.

4 éve

6 hozzászólás


szanyizoltan

Hát ez bolond. A megoldásomból két szót áthúzott,és leírta a helyes mondatot. Ugyanazt,amit én,szóról szóra...

4 éve

CsabaRaus

Ugyanez itt is... Mikor ezen megy el a teszt,akkor kulonosen oromteli :D

4 éve

Martuska3

Doctors agree that running is good for health.---ebben hol van a you??? mert en sehol nem latom • Az orvosok egyetérenek abban, hogy a futás jót tesz az egészségednek.---ez elegge helytelen mondat, mivel kimaradt a T, es nincs you!

4 éve

Yaiba1998

Thế nghĩa là cái đéo gì ?

10 hónapja

GerleiIstv

A "for" mióta -nak (-nek) ?

6 hónapja

eminens2

Good for you=Jó neked! (itt a kiNEK jó? - neked.) 2018.08.09.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.