A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Doctors agree that running is good for health."

Fordítás:Az orvosok egyetértenek, hogy a futás jó az egészségnek.

0
4 éve

6 hozzászólás


szanyizoltan

Hát ez bolond. A megoldásomból két szót áthúzott,és leírta a helyes mondatot. Ugyanazt,amit én,szóról szóra...

2
Válasz4 éve

CsabaRaus

Ugyanez itt is... Mikor ezen megy el a teszt,akkor kulonosen oromteli :D

0
Válasz4 éve

Martuska3

Doctors agree that running is good for health.---ebben hol van a you??? mert en sehol nem latom • Az orvosok egyetérenek abban, hogy a futás jót tesz az egészségednek.---ez elegge helytelen mondat, mivel kimaradt a T, es nincs you!

1
Válasz3 éve

Yaiba1998

Thế nghĩa là cái đéo gì ?

0
Válasz7 hónapja

GerleiIstv

A "for" mióta -nak (-nek) ?

0
Válasz4 hónapja

eminens2

Good for you=Jó neked! (itt a kiNEK jó? - neked.) 2018.08.09.

0
Válasz4 napja