1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "All those novels won awards."

"All those novels won awards."

Çeviri:Bütün o romanlar ödüller kazandı.

June 26, 2014

6 Yorum


oktayservet

Tum bu romanlar oduller kazandilar neden olmadi


modene1

o romanların hepsi ödül kazandılar Gerçekten lar olmaz mı?


receptoklu

wanna sokak ingilizcesidir . want to anlamina gelir . burada öyle ingilizce kullanamaz en azından şimdilik


FiratCam1

Romanların tümü ödül kazandı yazdım kabul etmedi :S yani sadece "O" eklemedim. Ne fark ederki


fatihbulut95

those'u these gibi söylüyor sanki, yanlış yaptım :D


melahat809520

sırf kendi cümlesinin aynısını yazana kadar tam beş kez aynı cümleyi yazdım ben ödül kazanmıştır yazıyorum o kabul etmiyor ingilizce öğreneyim derken türkçemi kaybedeceğim böyle at gözlüğüyle program hazırlanır mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.