1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We take food and water."

"We take food and water."

Çeviri:Biz yemek ve su alırız.

June 26, 2014

14 Yorum


zippogirl

Su ve yemek aliriz yazdim kabul etmedi :/


Aoo_1453

hayır ! önce food (yemek) sonra ise water (su ) denilmiş anlam bakımından pek sorun olmasada bu program sıra ile gitmeni istiyor senin yazdığın cümlende bilgisayar food 'u su; water 'ı yemek olarak algıladığını sandı ve cümlenin HATA olarak saydı


eyma516288

Ya ayn benimkinide kabul etmedi


denizydn

Cunku basinda " we" var we biz demek yani cumle: Biz yemek ve su aliriz olacakti


Sbetulak

iyi de ız/iz zaten biz i kastediyor.


mdemirors

Yiyecekle suyun yerini degistirdim kabul etmiyor :))


emre3109

Biz yemek ve su götürürüz dedim beden kabul etmedi


Umut247504

biz yemek ve su götürürüz neden olmuyor?


Doa397531

Belki de size göre yanlış söylüyorumdur ama Türkçe değil İngilizce söylüyor


EgeACAR4

biz yemek su götürürüz yazdım kabul etmedi take götürmek anlamınada geliyor


Joker949637

Ya en iyisi sallayın


Eda902351

Başinda (The,a,..) olmadan "s" takisi gelmesi lazim degil mi? Yani foods


ayse537372

Take baska cumlede ornek verir misiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.