1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We take food and water."

"We take food and water."

Çeviri:Biz yemek ve su alırız.

June 26, 2014

22 Yorum


zippogirl

Su ve yemek aliriz yazdim kabul etmedi :/


_a_omer

hayır ! önce food (yemek) sonra ise water (su ) denilmiş anlam bakımından pek sorun olmasada bu program sıra ile gitmeni istiyor senin yazdığın cümlende bilgisayar food 'u su; water 'ı yemek olarak algıladığını sandı ve cümlenin HATA olarak saydı


eyma516288

Ya ayn benimkinide kabul etmedi


mdemirors

Yiyecekle suyun yerini degistirdim kabul etmiyor :))


emre3109

Biz yemek ve su götürürüz dedim beden kabul etmedi


Umut247504

biz yemek ve su götürürüz neden olmuyor?


arif423479

Çünkü bu cümlede "götürmek" kelimesi geçmiyor "TAKE" geçiyor yani Türkçemiz'de almak anlamına geliyor


EgeACAR4

biz yemek su götürürüz yazdım kabul etmedi take götürmek anlamınada geliyor


Doa397531

Belki de size göre yanlış söylüyorumdur ama Türkçe değil İngilizce söylüyor


jasminkarol

Yeri değişik oldu su ve yemeğin kabul etmedi ..


busrabildik

take'nin üzerine gelince götürmek yazıyordu biz ekmek ve su götürürüz yazdım kabul olmadıı


Joker949637

Ya en iyisi sallayın


Orhan451002

Niye sallıyoruz ki?


Eda902351

Başinda (The,a,..) olmadan "s" takisi gelmesi lazim degil mi? Yani foods


ayse537372

Take baska cumlede ornek verir misiniz


Bra859756

Food gıda olarak da kabul edilmeliydi


Bra859756

Food gıda olarak da kabul edilmeli


Bediha923467

Fiil öznenin yanında!Güzel türkçemiz bizim, eylem sona yazılır! Biz almak yemek ve su.


lilisa_

Çok basit.Yani, "Biz yemek ve su alırız" demiş burada anlatıldığı bu bence.Tekrar çıkarsa bunu yazın :)


ahmet190915

Yaw yemek ile yiyecek aynı değil mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.