"Wetakefoodandwater."

Çeviri:Biz yemek ve su alırız.

4 yıl önce

31 Yorum


zippogirl

Su ve yemek aliriz yazdim kabul etmedi :/

4 yıl önce

Aoo_1453
Aoo_1453

hayır ! önce food (yemek) sonra ise water (su ) denilmiş anlam bakımından pek sorun olmasada bu program sıra ile gitmeni istiyor senin yazdığın cümlende bilgisayar food 'u su; water 'ı yemek olarak algıladığını sandı ve cümlenin HATA olarak saydı

3 yıl önce

eyma516288

Ya ayn benimkinide kabul etmedi

2 yıl önce

erensahnr

Yemek ve su alırız yazınca kabul eder sanırım. Çünkü food and water Diyor

3 yıl önce

denizydn

Cunku basinda " we" var we biz demek yani cumle: Biz yemek ve su aliriz olacakti

3 yıl önce

Sbetulak

iyi de ız/iz zaten biz i kastediyor.

3 yıl önce

EkinElyagu

Yemek ve su alırız yazdim kabul etti (we) alır (ız) ekine tekabül ediyor

2 yıl önce

Sabiha678016

Tamam da yemek ve su alırım başka yemek ve su alırız başka o alırızdaki ız eki zaten bizi kastetmiyor mu "we" zaten orada ız ekini de koyabilirsin anlamına geliyor ama duolingo kabul etmiyor programda yanlışlık var bence benim görüşüm

2 yıl önce

GltenAkden

Biz yazmadığından kabul etmemeiş :/

2 yıl önce

Hamza658573

"biz " de eklemen lazım başına

9 ay önce

Akina225
Akina225

Bende öylr

5 ay önce

mdemirors

Yiyecekle suyun yerini degistirdim kabul etmiyor :))

4 yıl önce

emre3109

Biz yemek ve su götürürüz dedim beden kabul etmedi

3 yıl önce

Umut247504

biz yemek ve su götürürüz neden olmuyor?

1 yıl önce

jasminkarol

Yeri değişik oldu su ve yemeğin kabul etmedi ..

4 yıl önce

FatmaZehra831724

Yanlislikla yanlis yaziyorum ya☺

2 yıl önce

SemaCan2

Çok kolaydıııı

1 yıl önce

AhmetEyliy

Ya of ya duymadim

1 yıl önce

ramazan787885

fikrimi belirteyim bu site çok güzel

1 yıl önce

Kadir515961

Biz yemek ve su almak yazdim kabul etmedi :/

1 yıl önce

Oguzysrr

....

1 yıl önce

rodi440286

ses kaydı hatalı çok kötü kaç şeyde o yüzden yapamadım lan bi el atsınlar

1 yıl önce

rodi440286

lan ses kaydı hatalı kaç şeyde öyle oldu bi el atsınlar

1 yıl önce

YagmurAdam1

Bana da bi çay

1 yıl önce

SinirliHatun

Birşey soracağım,take almak ama google çeviride türkçe-ingilizce yapınca almak yazınca receive yazıyor peki neden farklı?

11 ay önce

Mtbr3

Food kelimesini used okuyor.Ben okunuşa göre yazdım yanlış diyo.Bence okuyan yanlış okuyo.

10 ay önce

Elifcik15

Sadece bana mı kolay bir cümle olarak geldi.

9 ay önce

EgeACAR4

biz yemek su götürürüz yazdım kabul etmedi take götürmek anlamınada geliyor

9 ay önce

suga-1

ben iyiyim :)))) yani

8 ay önce

betulseny00

biz yemek ve suyu alırız dedim yardimci fiil olmadigi icin ozellikle genis zamanda bu hatayi yaptim sinir bozucu.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.