"Weeatfruit."

Tłumaczenie:Jemy owoce.

4 lata temu

12 komentarzy


buskes76

"We eat fruit" - "Jemy owoce w sensie "Jadamy owoce" gdyż to czas Present Simple.
A gdyby chodziło o to że konkretne teraz ~ w tym momencie "(My) Jemy owoce" to żylibyśmy czasu Present Continuous; "We are eating the food" = "We're eating the food"

2 miesiące temu

buskes76

"fruit" to zarówno "owoc" (poprzedzony "a" - nieokreślony albo pierwszy raz wspomniany / lub poprzedzony "the" czyli wcześniej określony wśród rozmówców) i:"owoce" (NIGDY "a" w liczbie mnogiej jeśli nieokreślone albo pierwszy raz wspomniane), lub poprzedzone "the" czyli wcześniej określone wśród rozmówców) , jak również "(danie ~ potrawa) z owoców" acz tu także NIGDY "a/the" !!!
Natomiast "fruits" oznacza wiele gatunków owoców !
Podobne sytuacje;
"Fish" to w j. en. zarówno l. poj. "Ryba" "a(/the) fish" jak i l. mnoga "Ryby" "(tu NIGDY a!) (ew; the) fish" ! A ponadto oznacza także "mięso ~ potrawę z ryby" ale wtedy NIGDY "A/THE" !!! A słówko "fishes" oznacza wiele gatunków ryb ! w j. pl. w przypadku dań ~ mięsa z ryby tak ogólnie też nie mamy innego określenia (podobnie jak dla mięsa z kurczaka też mówimy po prostu kurczak) w przeciwieństwie do innych rodzajów mies;
wołowina - beef /
cielęcina - veal /
wieprzowina - pork /
baranina - mutton /
jagnięcina - lamb / ...itp
To tak bardzo skrótowo, po więcej odsyłam do literatury np poprzez Google

2 miesiące temu

Wer0nkIq

wyrazna

4 lata temu

asia5633

My jemy owoce

3 lata temu

hellocutegirls

Powinno być ,,fruits"jak wiele owoców :-)

1 rok temu

Karolina179938

Nie to są owoce dlatego fruit

2 miesiące temu

alexandra299760

Nie powinno być fruits

1 rok temu

ida427260

Dlaczego nie?

1 rok temu

mapiszon2

Jeśli tłumaczenie jest My jemy owoce Powinno być We eat fruitS

11 miesięcy temu

Adrian694465

Dlaczego janapislamema

8 miesięcy temu

Katarzyna353509

Moim zdaniem błąd i powinno być w takim razie "We eat fruits".

5 miesięcy temu

Tee20001

Fruit oznacza owoc jak i owoce, więc nie trzeba pisać s.

5 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.