A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There is rice."

Fordítás:Van rizs.

4 éve

4 hozzászólás


Adam1978
Adam1978
Mod

A „there is” együtt alkot egy szerkezetet: azt jelenti, hogy VAN valami(ből), tehát elérhető, hozzáférhető, nem fogyott el, rendelkezésre áll. Ha azt mondjuk, hogy XY a szobában van, az már másfajta „van”, oda nem kell there is. A there is-es mondatokban emiatt nincs „ott” jelentés. Ha mégis ezt akarjuk kifejezni, akkor kell egy plusz there, de az már a mondat végén áll.

7 hónapja

aptg.gabi

ez most komoly?

4 éve

sadfve1

mire mondod azt hogy komoly?

4 éve

aptg.gabi

már nem emlékszem, rég volt! hónapokkal ezelőtt és azóta vagy értem vagy változott a mondat! :)

4 éve