1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "We eat cheese and they eat f…

"We eat cheese and they eat fish."

Vertaling:Wij eten kaas en zij eten vis.

June 26, 2014

16 opmerkingen


.ERROR_404.

Waarom is ‘We eten kaas, en zij eten vis’ niet juist?


Amy611176

Ik heb we getypt en ze zeggen dat het fout is want er moet wij staan Waarom is dit zo?


.ERROR_404.

Dat heb ik ook al opgemerkt. Volgens mij is er geen spellingsregel die dit verbiedt. ‘We’ en ‘wij’ gaan beiden over een groep personen.


nance93

Is het niet wij eten kaas en zij eten vis ??


Lenkvist

Dat is het antwoord dat ik op het moment zie.


veronika466836

Weet je wat ik gewoon deet het avslaan ... omdat mijn hamster op mijn rug zat!!!!


Aline888764

We eten kaas, en zij eten vis is toch wel juist


Mathilde668357

App laat alleen wij als goed vertalen en niet we. Dat klopt niet. Het mag zowel als volgende vertaald worden: Wij eten vis of we eten vis


AxleKoning

Het is een foutke in deze vraag denkik.. als u feedback stuurt (rapporteren) kijkt duolingo ernaar!


Tarahollen

Ik typ precies wat er staat ook de verbetering in het rood is precies het zelfde als wat ik typte


jenny149203

Is toch juist en word fout gemeld


Mathilde668357

We can be translated in Dutch as: Wij or we

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.