1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Это камень."

"Это камень."

Çeviri:Bu taş.

November 8, 2019

4 Yorum


Mtmt76

bu taştır niye olmuyor


abdullah660342

Şimdi sonu ь ile biten kelimelere эта ile başliyorduk. Burada niye это oldu. Это ve эта ayrımını neye göre yapacagız


Mert579

Bu bir taş - doğru olmalıydı


dursun730397

Это камень . этот камень . Дайте мне этот камень. İşte size 3 tane cümle.''bu oğlan'' için ''этот человек '' diyorsak, ''Bu bir oğlan ''demek için de Rusçada '' этот человек .'' ifadesini kullanmak zorundayız diyorum içimden gelen uyarak.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.