A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you want me to answer the question?"

Fordítás:Akarod, hogy válaszoljak a kérdésre?

4 éve

7 hozzászólás


Xelph

would you like=szeretnél/-d want=akar

4 éve

aptg.gabi

Igen ez így van, de a duo néha kategorikusan "szeretnéd" -nek fordítja a "want"-ot.

4 éve

manioka
manioka

Szeretnéd, hogy megválaszoljam a kérdést? miért nem jó

4 éve

PterTth2
PterTth2

"Azt akarod hogy válaszoljak a kérdésre? vajon miért nem jó? Jelentve.

4 éve

Xelph

4 éve

kagi46

"Meg akarod nekem válaszolni a kérdést?" - ezt hogy kellene fordítani?

3 éve

TthKlmn

Amit eddig tanultam az egy félrevezetésen alapult mert itt már nem értek semmit!

2 napja