"Az ő felesége megkínál engem kávéval."

Fordítás:His wife offers me coffee.

4 éve

5 hozzászólás


pljudit

with coffee - kávéval. nem? Miért nem jó?

4 éve

gwandal

az offer után nem kell a with, önmagában ez a jelentése (szó szerint fordítva kávét kínál nekem, az angol ezt így fejezi ki)

4 éve

krampi97

Miből kellene tudni, hogy egy kávéval kinál?

4 éve

KovcskosKu

Her/His wife offers me coffee lehetosegeket valasztottam de nem fogadta el.miert?

4 éve

gwandal

Mert homofób:-) én is bejelöltem mind a kettőt, és jelentem is, miért ne lehetne egy nőnek felesége

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.