"نحن نشرب."

الترجمة:We drink.

منذ 4 سنوات

29 تعليقًا


mohamedfox100

ايه الفرق we drink and we are drinking اليس معناهم نحن نشرب

منذ 4 سنوات

H0ez

مضارع we drinkنحن نشر ب بصفه عامة المضارع المستمر الأن)we are drinking()

منذ 3 سنوات

doaa_mo

ليش ما نقول dirnks !!

منذ 3 سنوات

AsmaAbuAss

بتوقع انو ال s بس لما نحكي عن شخص تاني زي He Drinks اما المتكلم ما بنحط " s "

منذ 3 سنوات

.Txw3

ي دعاء وش لقبك

منذ سنتين

Bashaeyr

بصراحه التطبيق رائع جدا:-)

منذ 3 سنوات

vOP01

نشرب معاك عادي

منذ 3 سنوات

ZahraJameel

نشرب

منذ 3 سنوات

hanan839793

جميل

منذ 3 سنوات

GSSP1

We drink.

منذ سنتين

titoklito

"we drink" and "we are drinking" is the time the sentencebut the meninig the

correct the difference between

منذ 4 سنوات

I2Po

لماذا لا نضع اس للجمع

منذ 3 سنوات

0H7n

جميل البرنامج

منذ 3 سنوات

MeshaalBat

We drink

منذ 3 سنوات

MeshaalBat

We drink we drink we drink

منذ 3 سنوات

HuhfGvk

السلام عليكم

منذ 3 سنوات

haifa789460

جمييل

منذ سنتين

mareammimi1

البرنامج روعة

منذ سنتين

asoomh4

مرحبا

منذ سنتين

asoomh4

علموني نحن نشرب ليه يكتب لي غلط

منذ سنتين

ofe03

لي ما نحط s

منذ سنتين

aml730471

انا كتبت we drinks شلفرق

منذ سنتين

nonaH38714

التطبيق حلو **

منذ سنتين

nonaH38714

التطبيق حلوو **

منذ سنتين

mosabalwan

عند الجمع بنشيل حرف الاس

منذ سنتين

pGAu2

.,هلو

منذ سنتين

bahrmez

برنامج نايس

منذ سنتين

aya555470

We drink

منذ سنة واحدة

samarmouloudi

نحن نشرب

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.