"Love is no science."

Çeviri:Aşk bilim değildir.

4 yıl önce

6 Yorum


goksel777

Neden not yerine no kullanildi burada

3 yıl önce

WECANMAKE

bence de. no x kalibi yoktur anlami vermiyor muydu? no electric=elektrik yok gibi.

no electric=elektrik degil mi yani simdi? sacma bence.

1 yıl önce

ErayCan987766

Not bir zarftır no sıfat yerine kullanılır burda bir ismi nitelediği için no kullunılmış fiili niteleseydi not kullunılırdı

5 gün önce

y.berker

dinlerken law is no science - hukuk bilim degildir den nasil ayirt edecegim

2 yıl önce

SercanYelb

Law okunuşu "Lo" Mahmut Tuncer'den gelsin aklına :D

2 yıl önce

DoganErbah

That's a good one! ;-)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.