"Bahçede senin kedini görüyorum."

Çeviri:I see your cat in the garden.

4 yıl önce

4 Yorum


salih321

I see your cat at the garden yazdım niçin kabul etmedi?

4 yıl önce

eelma
eelma

Son birkaç cümledir şimdiki zamana geçti. Fakat geniş zamandan bir farkını göremiyorum. Kısaca durumu açıklayabilecek olan var mi?

4 yıl önce

Viforvendetta

see,want,like,love gibi aklıma daha gelmedi. Bunlar gibi ing almayan fiiller var.
Bu yüzden yapı olarak geniş zamanda kalıyor.

en basit örneği: i love you = seni seviyorum

i am eating.
i am going.
i am running.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"stative verbs" diye aratarak daha uzun listelere ulaşabilirsiniz

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.