1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I have no other friend."

"I have no other friend."

Μετάφραση:Εγώ δεν έχω άλλο φίλο.

June 27, 2014

13 σχόλια


aloeverainlove

έγραψα.,,,,δεν έχω άλλο φίλο και έφαγα 'πόρτα'


mptmpt

Ελπίζω να μη σε χτύπησε η πόρτα :-)

Υπήρχε σαν εναλακτική απάντηση "... κανέναν άλλο φίλο", τώρα πρόσθεσα και το "... άλλο φίλο" σκέτο!


jeanprendiville

Τι σημαίνει " σκέτο";


mptmpt

without something else


jeanprendiville

Thanks, I understand that to mean, nothing else, that's it. I am not going to add any other meanings. So can I use it to say " I have done everything I can, σκέτο" ?


irene149420

Δεν με χτύπησε η πόρτα.


FaniKyr

Πως θα ξεχωρίζουμε οτι μιλάει για ένα φιλο και όχι για πολλούς


ssurprize

Σε αυτήν την πρόταση, επειδή είναι άρνηση, δεν παίζει ρόλο. Είτε δεν έχεις άλλο φίλο, είτε δεν έχεις άλλους φίλους, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Και στα αγγλικά επίσης είναι το ίδιο αν πούμε "I have no other friend" ή "I have no other friends".


FaniKyr

Ευχαριστώ


Maria836193

Στην άρνηση πότε λέμε I have no και πότε I do not have? Δεν εχω καταλάβει Ευχαριστώ!


martha2187

αν δεν κάνω κ εγώ λάθος , σε πρόταση για να την κάνεις με αρνητική σημασία βάζει το no . ενώ η δεύτερη περίπτωση έχεις ερώτηση

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.