"I have no other friend."

Μετάφραση:Εγώ δεν έχω άλλους φίλους.

πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


aloeverainlove

έγραψα.,,,,δεν έχω άλλο φίλο και έφαγα 'πόρτα'

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Ελπίζω να μη σε χτύπησε η πόρτα :-)

Υπήρχε σαν εναλακτική απάντηση "... κανέναν άλλο φίλο", τώρα πρόσθεσα και το "... άλλο φίλο" σκέτο!

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

Τι σημαίνει " σκέτο";

πριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

without something else

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Thanks, I understand that to mean, nothing else, that's it. I am not going to add any other meanings. So can I use it to say " I have done everything I can, σκέτο" ?

πριν από 2 χρόνια

FaniKyr

Πως θα ξεχωρίζουμε οτι μιλάει για ένα φιλο και όχι για πολλούς

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Σε αυτήν την πρόταση, επειδή είναι άρνηση, δεν παίζει ρόλο. Είτε δεν έχεις άλλο φίλο, είτε δεν έχεις άλλους φίλους, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Και στα αγγλικά επίσης είναι το ίδιο αν πούμε "I have no other friend" ή "I have no other friends".

πριν από 3 χρόνια

FaniKyr

Ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια

An1N5

fried=φίλος φίλοι= friends

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.