1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I have no other friend."

"I have no other friend."

Μετάφραση:Εγώ δεν έχω άλλο φίλο.

June 27, 2014

11 σχόλια


FaniKyr

Πως θα ξεχωρίζουμε οτι μιλάει για ένα φιλο και όχι για πολλούς

September 29, 2015

ssurprize

Σε αυτήν την πρόταση, επειδή είναι άρνηση, δεν παίζει ρόλο. Είτε δεν έχεις άλλο φίλο, είτε δεν έχεις άλλους φίλους, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Και στα αγγλικά επίσης είναι το ίδιο αν πούμε "I have no other friend" ή "I have no other friends".

September 29, 2015

FaniKyr

Ευχαριστώ

September 30, 2015

aloeverainlove

έγραψα.,,,,δεν έχω άλλο φίλο και έφαγα 'πόρτα'

June 27, 2014

mptmpt

Ελπίζω να μη σε χτύπησε η πόρτα :-)

Υπήρχε σαν εναλακτική απάντηση "... κανέναν άλλο φίλο", τώρα πρόσθεσα και το "... άλλο φίλο" σκέτο!

June 28, 2014

jeanprendiville

Τι σημαίνει " σκέτο";

April 8, 2016

mptmpt

without something else

April 8, 2016

jeanprendiville

Thanks, I understand that to mean, nothing else, that's it. I am not going to add any other meanings. So can I use it to say " I have done everything I can, σκέτο" ?

April 8, 2016

irene149420

Δεν με χτύπησε η πόρτα.

March 9, 2018

An1N5

fried=φίλος φίλοι= friends

November 13, 2017

Maria836193

Στην άρνηση πότε λέμε I have no και πότε I do not have? Δεν εχω καταλάβει Ευχαριστώ!

July 29, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.