1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У нас нет конфет."

"У нас нет конфет."

Çeviri:Bizim şekerimiz yok.

November 11, 2019

6 Yorum


Dnya319937

Нас ayrıca bizi demek ama in halinde у ile birlikte bizde gibi anlaşılır


Deniz892960

Hem нас hemde мы biz demekmi???


ElifOKUR11

Мы biz demek, у нас bizim anlamındadır


Yunus784962

У нас bizim değil bizde anlamına gelir наши anlamlı olurdu


YildirimOk

Şekerleme olsa daha iyi.


Oleksandra358109

Şekerlerimiz yok - Нет конфет? Şekerimiz yok - Нет конфетЫ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.