"Littlegirlsreadbooks."

Traducere:Fetițele citesc cărți.

acum 4 ani

9 comentarii


manucach

"Micutele fete " de ce nu e bine ?

acum 3 ani

Alexandru-555150

Little girls=fetițe; The little girls=fetițele. Trebuie pus un "the" in fata. Ca si cum ai spune "Farmer eats rice=Fermier mananca orez", suna a ceva ce ar spune Hulk, insa "The farmer eats rice=Fermierul mananca orez" e corect gramatical.

cu 1 lună în urmă

Popisor

"little girls" = "fetite"? "Fetitele citesc carti"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Păi nu exact asta scrie la soluție?

acum 4 ani

Popisor

Nu, scria "Fetele mici citesc carti". Acum vad ca a fost deja modificat in "Fetitele citesc carti"

acum 4 ani

finuTZa1428

Oricum, cam acelas mesaj transmite. Daca iti zice cineva propozitia asta ar trebui macar sa stii despre ce e vorba

acum 3 ani

VeronicaIa17

Misto jocul

acum 1 an

Alexia673290

Nu e joc,e o aplicatie care te poate invata orice limba vrei

acum 1 an

Veaceslavv8

De când fetițele, diminutivul de la fete înseamnă fetițe mici? Fetițele mici citesc cărți. Dacă vorbim despre adjective... unde este el în limba română? Fetele mici citesc cărți- traducerea corectă.

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.