A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Senki sem elégedett."

Fordítás:Nobody is content.

4 éve

9 hozzászólás


jozsef.kovacs

Hat ezt igy soha nem hallottam inkabb a satisfied-ot

4 éve

szulovszky

Satisfied, content, pleased egyaránt jó szerintem.

2 éve

fectroll
fectroll

Tanítsad az ebadtákat!!!!

Veled ne packázzon senki és ha te azt mondod "satisfied", akkor nehogy má' a készítők megmagyarázzák neked, hogy "content" is elfogadott!

LEGYÉL KEMÉNY JÓZSI ÉS NE HAGYD MAGAD...... !!!!!!!!!!!!!

3 éve

berger.csaba

Valaki megmondaná, miért nem kell a többeszám "s"?

4 éve

uno20001

A nobody-hoz? Mert az ilyen szavakat, mint semmi, senki, mindenki, minden... E/3-ban használjuk.

3 éve

fectroll
fectroll

Mondd már meg! Ez többesszám, szerinted?

3 éve

Tarnai
Tarnai

Értem én, de szerinted a mindenki az mennyi? És mondd már meg senki az csak egy van?

3 éve

fectroll
fectroll

Nos, akkor tegyük tisztába!

A 20-as szinten már tudnod kéne, hogy az angol nem a magyar nyelvből jön, lényegében teljesen más (persze ez az én szubjektív véleményem), s ha egyszer az angolban ez így van, akkor így van.

NEM FELHÁBORODNI KELL, HANEM MEGTANULNI....

....ja és a 20-as szinten nem megkérdőjelezni az angol nyelv használatát, ami által tisztává válik számomra, hogy az itt eltöltött időd, csak egy pazarlás.

Ez pont olyan, hogy mi lenne ha az angol ember megkérdezné: Miért ilyen nehéz a mi nyelvünk? Egyszerűsítsük már le, hiszen az angol oly egyszerű.

GYEREKEK! NE ARRA PAZAROLJÁTOK AZ IDŐT, HOGY A KÁKÁN IS CSOMÓT KERESTEK, HANEM LEGYEN VILÁGOS, HOGY MINDEN EGYES TETVES NYELVNEK MÁS A NYELVTANA, MÁSOK A SZAVAIK ÉS NÉHÁNY MÁSSALHANGZÓT MÁSKÉNT MONDANAK!!!!!!!!!!!!!! ROHADTUL UNCSI MÁR....

3 éve

Tarnai
Tarnai

Értem én, csak etetem a trollt.

3 éve