Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"And I want to have it."

Tłumaczenie:I chcę to mieć.

4 lata temu

4 komentarze


Lukasenko2525

Może być And i want have it? Po co jest ,to,?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

To jest potrzebne. Jeśli po jednym czasowniku następuje drugi, to ten pierwszy wymusza jedną z trzech możliwych form (czasem więcej niż jedna jest poprawna):

  • infinitive / bezokolicznik (to do)
  • bare infinitive / bezokolicznik bez to (do)
  • gerund / forma ciągła (doing)

Trzeba zapamiętać który czasownik wymaga jakiej formy, więc zamiast pojedynczych słówek proponuję uczyć się od razu w ten sposób:
to want to do something = chcieć coś zrobić
to stop doing something = przestać coś robić
to let somebody do something = pozwolić komuś coś zrobić, itp.

4 lata temu

karomar123

Napisałem 'ja też chce to mieć i mi nie zaliczyło. Dlaczego?! :-(

3 lata temu

Riftia

ponieważ tam nie ma żadnego "też", no i pominąłeś "i"

3 lata temu