A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Information, knowledge and communication"

Fordítás:Információ, tudás és kommunikáció

0
4 éve

4 hozzászólás


1016675146

El van írva a kommunikáció, íhy a helyes megfejtés rossz

0
Válasz4 éve

ds2a4
ds2a4

bizony el van írva a helyes megfejtés! nem is kicsit: kommunkáció... javítaniuk kéne kommunikáció-ra ...kommunikáció

0
Válasz4 éve

Touwer73

jelentettétek? mert én most igen. Idegesítő egy ilyen hiba. :(

0
Válasz4 éve

Balna1988
Balna1988

jelentettem

0
Válasz4 éve