1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will get used to it."

"I will get used to it."

Fordítás:Hozzá fogok szokni.

June 27, 2014

6 hozzászólás


SzabGyula2

Get used = szokni, to it= ehhez


n.k.zsuzsa

You used to + ige = régebben/azelőtt/valaha csináltál valamit
You get used to + főnév = Hozzászoksz valamihez
You will get used to + főnév = Hozzá fogsz szokni valamihez
You are used to + főnév = Hozzászoktál valamihez / Megszoktál valamit


lerdora

Ez hogy jon ossze? A used to az nem mult ido csak?


eminens2

Ez egy kifejezés: get used to it=szokni 2018.08.11.


sarandi.tibor

Akkor a "hozzá fogok szokni ehhez" miért nem jó??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.