1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim sütüm adamda."

"Benim sütüm adamda."

Çeviri:Моё молоко у мужчины.

November 13, 2019

5 Yorum


huseiinof

Burada neden мужчина degil de мужчины oluyor ?


Dnya319937

Hallara görə dəyişir burda родителный падеж di у dan sonra gəlib ona görə. Turkce in hali -мужчина ~мужчины


[aktif olmayan kullanıcı]

    Benim sütüm adamda ne yaaa! Ne kadar anlamsız.


shakhrizod10

    Моя olunca ne fark ediyor bilen var mi bi tek burda hata yaptım


zeck16

    Maya dişil nesnelerde benim derkek kullanılıyor mayo orta cins eşyalar benim derken kullanılıyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.