1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I am a boy and I eat an appl…

"I am a boy and I eat an apple."

Traducere:Eu sunt un băiat și eu mănânc un măr.

June 27, 2014

67 de comentarii


CorneliaIonescu

"Eu sunt baiat si mananc un mar". Eu cred ca asa este correct.


Amogsus69

Trebuie sa zici un băiat pentru ca in propozitie se afla numeralul ,,a"


RazvanSchi1

Asa suna corect.


DAVIDBOSSHAK

Ai greșit...Așa este


florin.radu

Valoroasa aplicatie mai baieti. Sunt incepator si imi este de mare ajutor. Salutari !


Tudor648558

in romana NU se foloseste al doilea EU pentru ca e direct in forma verbului MANANC care e e la singular prezent: Eu sunt un baiat si mananc un mar


RazvanSchi1

Nu cred ca trebuie tradus motamo - suna ciudat. Eu doar am pus "iar" in loc de "si". Nu mi se pare corect.


NICA306816

Va rog sa pronuntati corect


StefanModa

Mai bine am zice : eu sunt un baiat si mananc mar


denisa2005guapa

si mananc un mar, un mar


mihaitom

Gramatical nu e bine


Dina345833

Eu am scris corect, dc mi-ați pus gresit?


Alex573613

Eu sunt un baiat si eu mananc un mar


MihaelaTur348428

Am scris corect unde vedeti greseala ,va rog sa mi o aratati si mie


Maria916344

Eu sunt un baiat si eu mananc un mar


alle_idkk

,,Eu sunt un băiat și eu mănânc un măr" este varianta corecta!!


bel614525

Eu ma prezint a fi un baiat si prezint (actiunea,-ceea ce fac) deci poate fi corect.


ilie933400

Imi arata ca am raspuns corect dar nu e corect nu stiu ce sa cred


agent00002

Este o greseala la mine


CalugherIo1

Eu din greseala am scris ...eu sunt un baiat si eu eu eu mananc un mar


ilie933400

Scuze am pus doi de și


Crystinel7

Nu inteleg de ce i am a boy eu sunt un baiat and si i eat an apple eu maninc un mar


fantomitzah

Se scrie ”mănânc”. De obicei când îți zice că ai greșit îți evidențiază care cuvânt a fost greșit.
În general, când consideri că răspunsul tău a fost corect, trebuie să lași raport ca să putem verifica.

Nu posta mai multe mesaje unul după altul. Te rog să folosești optiunea ”Editează” a primului mesaj, să adaugi textul celui de-al doilea mesaj și să-l ștergi pe al doilea. Mersi!


MihaiMihai2

Ai mare dreptate


Gabi619709

Nu stiu ce sa fac


IonicaPoal

Din neatentia mea platesc cu o rusine .Nu am observat ca in loc de ''a'' am tastatat ,,i'' SORY


DAVIDBOSSHAK

Vezi că confunzi româna cu engleza


RusRaul

"Sunt un băiat și mănânc un măr" și asta merge


fantomitzah

Se acceptă deja.


ionrica

Eu sunt un baiat si mananc un mar


fantomitzah

Se acceptă și varianta asta.

În general nu contează dacă ai greșit o singură literă. Dacă ai obținut un alt cuvânt cu sens, altul decât cel care trebuia folosit acolo, atunci răspunsul va fi marcat ca fiind incorect. Dacă obții ceva fără sens se va considera că a fost greșeală de tipar și vei primi doar atenționare, dar răspunsul va fi acceptat.


fkebdvh

Ai mare dreptate fantomitzah


Gabi619709

Dar nu am cuvantu sunt


DeeaDee1

Eu sunt baiat si mananc un mar


stefanut12

sunt de acord cu tine


SergiuFlav

Eu sunt un baiat si eu mananc un mar


adeilin

Eu sunt baiat si mananc un mar


MaricicaR

Nu se poate de dat sansa de a repeta mai des? Doar asa reusim sa invatam mai usor,repetind mai des


Claudiu17743

De ce se repeta exercițiile?


xeniaqw_

Am spus cirect si mia pus gresit


Victor11935

Eu sunt un baiat si eu maninc un mar.


Victor11935

Eu sunt un baiat si eu maninc un mar.


Ancuta896509

Asa am scris si nu merge mai departe


petru431153

E pararama dolingou


EmanuelaCi686075

Nu poteam sa ascult de ce nu mi-a aratat butonul de nu pot asculta ):(


Sat7rn

Am greșit doar fiindcă am scris '' mar''


ionrica

am gresit o litera


BurlacuRamona0

la mine nu merge am scris eu sunt un baiat si mananc un mar


DAVIDBOSSHAK

Ce raspuns este da explicämi

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.