A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"De te kedveled őt."

Fordítás:But you like him.

4 éve

15 hozzászólás


djembello

But you prefer him? Hmm? Valaki?

4 éve

fgabor87

Picit mást jelent. Talán mikor magyarul azt mondod, hogy preferálod, vagy jobban kedveled, előnyben részesíted.

4 éve

GaborCaV
GaborCaV

Pontosan. "Like" egyszerűen azt jelenti, hogy kedveled. "Prefer" pedig összehasonlítást: azt, hogy valaki másnál jobban kedveled.

2 éve

fafeju

"But you like it" Ezt nem fogadta el... miert???

4 éve

oXcsillagXo

Mivel az "it" targyat jelol :) Biztos te sem szeretned, ha valaki radmutatna, s azt mondana hogy "en kedvelem EZT." :D

3 éve

szirmill

Személyekre nem használjuk az 'it'-et. But you like it = szereted azt.

4 éve

MarcellSza

Na ilyet még tényleg nem láttam, hogy a helyes megoldás az amit bejelöltem és azt mondja nem jó, nézem a helyes megoldás is mi az ? Pontos an az amit bejelöltem. "But you like her.

4 éve

Astroth

Mert az összes jó választ jelölni kell. Itt kettő van.

3 éve

PopovicsJodie

But you like him...ezt irtam, elvette az életemet, pedig helyes megoldásnak irja alatta...

3 éve

Szanto1
Szanto1

Az enyémet már elfogadta. :)

3 éve

GaborCaV
GaborCaV

Igazi gyilkos szoftverrel van dolgunk...

2 éve

narancs12

őt miért nem jó,ha mindkettőt írom megoldásnak:him,her

3 éve

PH44

A But you like her-t nem fogadta el... :(

3 éve

vizualis65

A cicáját vagy a kutyáját is kedvelheti. Akkor az " it" is lehetne helyes megoldás, szerintem.

2 éve

LauPiu

Ugyanazt irtam be mint amit kellett volna es nem fogadja el! Ez kesz..

2 éve