"Everyonelikesthisplace."

Çeviri:Herkes burayı sever.

4 yıl önce

10 Yorum


Yunus.Yaman

biri şu herkesleri açıklasın bana kaç tane herkes var yaa ''everybody'' ''everyone'' yada bu ikisinin farklarını açıklasanızda olur ..tşk ederim.

3 yıl önce

HilalNur404

"Everyone likes here" çok mu türkçe düşünüyorum ? :))

2 yıl önce

incikin_
incikin_

“Everyone likes it here”. deniyor bildiğim kadarıyla. Burada "it" nereden çıktı ben de emin değilim; ama Türkiyeyi gezen bir yabancıya bulunduğu yeri beğenip beğenmediğinizi sorarken "Do you like it here?" diyebilirsiniz:)

2 yıl önce

HilalNur404

Açıklayıcı oldu. Çok teşekkür ederim :) bir sorum daha olucak." İn here" kullanımı da doğru olur mu acaba ? "Everyone likes in here ?"

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"in here" dediğimizde sanırım kapalı bir mekanı veya belli bir grup insanı kastediyoruz. Kullanım şekli değişmiyor bildiğim kadarıyla.

Yalnız bazı cümlelerde "likes in here" deniyor; ancak farklı bir anlamda, yer belirtmek için kullanılıyor. Anlamı "BURADA"

● "He's a guy everyone likes in here."
(O, burada herkesin sevdiği biri.)

● "There is a story that everyone likes in here."
(Burada herkesin sevdiği bir hikaye var.)

"BURAYI sever" demek içinse bildiğim kadarıyla "like it here/like it in here" demek zorunda kalıyoruz.

● ”I really like it in Sweden. I don't want to go home.
(Burayı gerçekten çok seviyorum. Eve gitmek istemiyorum.)

2 yıl önce

Furkan858808

Likes yerine like olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

CerenArsev

Bu yerden herkes hoslanir da eklensin ltf.

4 yıl önce

mazlum72

everyone ile everybody arasındaki fark nedir ?

3 yıl önce

sendogankaskati

'Herkes burayı sever' ile 'Herkes sever burayı' aynı olmasına rağmen ikinci cümleyi kabul etmedi. Gözden kaçmış anlaşılan.

11 ay önce

raven.rust

"bu bölgeyi herkes sever" i de kabul etmesi gerekir.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.