1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have a serious skin proble…

"I have a serious skin problem."

Fordítás:Egy komoly bőrproblémám van.

June 27, 2014

6 hozzászólás


Gy.B.

November végén még nem tudják, hogy nem csak egy szórend a jó, és azt sem hogy a bőrprobléma egy szó.


szanyizoltan

van egy komoly bőrproblémám. mi a hiba benne? csak azért,mert nem fogadta el...


gwandal

Semmi, jelentsd


batika75

Én is ezt írtam. Már jelentettem is.


eminens2

Már el is fogadja. 2018.08.07.


SmuelSoma

A bőrbajt nem fogadta el, pedig felajánlja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.