A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have a serious skin problem."

Fordítás:Egy komoly bőrproblémám van.

4 éve

6 hozzászólás


Gy.B.

November végén még nem tudják, hogy nem csak egy szórend a jó, és azt sem hogy a bőrprobléma egy szó.

3 éve

szanyizoltan

van egy komoly bőrproblémám. mi a hiba benne? csak azért,mert nem fogadta el...

4 éve

gwandal

Semmi, jelentsd

4 éve

batika75
batika75

Én is ezt írtam. Már jelentettem is.

3 éve

eminens2

Már el is fogadja. 2018.08.07.

1 hete

SmuelSoma

A bőrbajt nem fogadta el, pedig felajánlja.

3 hónapja