A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi a könyv jelentése?"

Fordítás:What is the book's meaning?

4 éve

6 hozzászólás


Ritani

Az 's szerkezet nem csak személyeknél és kisállatoknál használható?

4 éve

webtan
webtan

nem ám. :)

4 éve

Makuka0

a tárgyaknál is! (mint látható)

3 éve

VarjasiMi

A "What does the book mean?" Nem helyes??

3 éve

festherlester

Milyen esetben használható még az 's-es birtokos jelölés?

2 éve

BoldizArt

Helyes-e a "What is the meaning of the book"? Köszönöm. :)

1 éve