1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She goes."

"She goes."

Çeviri:O gider.

June 27, 2014

20 Yorum


venamiri

kız gider diye cevaplayanlar buraya...=)


Sena489773

Kız gider nasıl yazdınız kutularda o yok ki


AyglCana

She goes diyiyorum anlamıyor


BRA764032

Aynen sinir etti beni 2 saattir


Awaz678900

Bu uygulamayı yapan(erkekse) çok mu terk edilmiş :)


ahmet867405

Büyük ihtimalle


oguzyalin

Herkes gibi......


Havin211942

"Kız gider" diyenler hangi kafadasınız?


ZehraGerge2

Soyluyorum soyluyorum anlamiyor


TugayGler4

He goes değil doğru heq zaten she goes : )


BY12300

Söylerken (girls) diyo anlamadim


HazarCanAr

Doğru söylüyom anlamıyo


emraakakahve

-ing takısı gelmiyor muydu geniş zamanda? yoksa o şimdiki zaman için mi geçerli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.