"Only red wine"

Fordítás:Csak vörösbor

June 27, 2014

17 hozzászólás


Otilia91

piros borrol en meg nem hallottam csak vorosrol...

June 30, 2014

forrasviz

Igazad van én sem értem, hogy mért nem érti meg ezt a Duolingo.

May 21, 2017

galosiklar

Miert rossz neki a "voros bor" valasz, mondva, hogy "piros bor" a jo?

June 27, 2014

senorana

Csupán vörösbor-miért nem jó?Mikor az only az csak csupán-jelentéssel bír!!! ?????????????????????????

August 13, 2014

J.Besze

Voros bor!!!!!

January 28, 2015

BuchTnde

Fúúúúúúj!

December 2, 2018

ecstasy1

The english man drinks red wine - A magyar ember meg vörös bort iszik

February 24, 2016

imre.cserep

A voros itt a helyes

January 17, 2015

Bazsesz3

piros a seggem kifodítva, de a bor akkor is voros

February 1, 2015

TKitty82

Hogy kell jelenteni?

March 1, 2015

blkatalin

a feladatnál a helyes válasz alatt kínálja fel a hiba jelentés feliratra kattintással

December 10, 2016

zeneszpeter

A kizárólag vörösbor miért nem jó? A just és az only között mi a különbség? Olyan érzésem van, mint ha mindkettő "csak"-ot jelentene, de az only inkább a "kizárólag", a just inkább a "mindössze" értelemben. Ez hülyeség?

April 12, 2015

karak74

A just az pontosan. Se több, se kevesebb. Just do it! Te csak csináld (azt). Vagyis sportolni nem tudunk helyetted, de neked meg semmi egyébbel nem kell törődnöd! (Hogy mitől lesz kényelmes a ruha, strapabíró a felszerelés, könnyű az ütő, stb.) Én legalábbis így tudom.

August 29, 2016

nemtudom

iszákos disznó ez a duolingo

February 18, 2016

karak74

I also.

August 29, 2016

Kaska01

rossz a kiejtés!

January 30, 2017

JanosGrenc

az only-t miért ejti a hang omi-nek?

December 29, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.