"A macska a kutya közelében alszik."

Fordítás:The cat sleeps near the dog.

4 éve

5 hozzászólás


ZVanna

Miert "s" -el kell irni a sleep-et?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert E/3-ban az igék "s" ragot kapnak. I sleep, You sleep, He/she sleeps, We sleep, You sleep, They sleep,

4 éve

RoadGuard

Near helyett nem lehet a "close" szót használni? Legalább is máshol.

3 hónapja

oozolii

A "near by the dog" az miért nem jó?

4 éve

GGABI2

Mert egyrészt egybe kellene írni "nearby", és a jelentése is eltér "közeli, szomszédos" melléknévként vagy a "közelben" határozószóként.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.