"Szomorúak a kapitány távozása miatt."

Fordítás:They are sad about the captain's departure.

4 éve

4 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Nem világos a mondat, a departure elsősorban indulást, elindulást jelent, ami fordítottja a távozásnak. Szövegkörnyezet!!!!

4 éve

borandi68

A "deperture" elutazás-t, távozás-t is jelent. Szótár :)

4 éve

madball01

O

4 éve

resi69

En csak azt nem ertem, miert adja be lehetosegnek, hogy "leaving" mint tavozas, amikor a magyar t"tavozas" szo fele viszem az egeret, ha meg beirom a valaszomba, nem fogadja el.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.