1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You will have called your bo…

"You will have called your boyfriend."

Çeviri:Erkek arkadaşını aramış olacaksın.

June 28, 2014

8 Yorum


iliad2000

call aynı zamanda çağırmak anlamına da geliyor. Daha yaygın olarak telefonla aramak olarak kullanılsa da, diğer kullanımı göz ardı etmemek lazım. Erkek arkadaşını çağırmış olacaksın nasıl tercüme edilecek bu durumda ?


0Showbiz0

Boyfriend'i erkek arkadaş olarak değil, sevgili olarak yazdım kabul etmedi, mantıksız


MehmetGke4

Sen senin erkek arkadasini aramis olacaksin.. kabul etmedi


GamzeKutlu3

sevgiliyi de kabul etmesi gerekirdi bence


denix350917

Merhaba slime kanalıma hoşgeldiniz bugün mega jumbo slime yapcaz like atmayı unutmayın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.