"Abusisnotacar."

Μετάφραση:Ένα λεωφορείο δεν είναι αυτοκίνητο.

πριν από 4 χρόνια

4 σχόλια


AnastasiaS815548

το οριστικό άρθρο στα ελληνικά έχει και γενική σημασία. Εδώ είναι σωστό και το: το λεωφορείο δεν είναι αυτοκίνητο.

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Ευχαριστούμε για την αναφορά. Η πρόταση σας είναι σωστή, αλλά χρειάζεται λίγη σκέψη για το αν βοηθάει το να υπάρχει στο μάθημα Αγγλικών.

πριν από 4 χρόνια

giorgis_k

γιατί;

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Όπως έχει επισημανθεί αρκετές φορές, εμείς δυστυχώς δε μπορούμε να δούμε την απάντησή σας. Όποτε διαφωνείτε ή απορείτε με μια διόρθωση, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα screenshot, ή έστω να μας αντιγράψετε εδώ την απάντησή σας για να μπορέσουμε κι εμείς να σας βοηθήσουμε.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.