"Pijemy mleko."

Tłumaczenie:We drink milk.

4 lata temu

5 komentarzy


MrSanceezz

Dlaczego musi być "the" przed czasownikiem?

2 lata temu

jankobill

Nie musi być'the' przed czasownikiem,przed rzeczownikiem tak. We are drinking milk-jest również prawidłowe

2 lata temu

mwitkowska

Czemu drink a drinks jeśli to jest liczba mnoga?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Końcówkę -s dodajemy do czasownika w czasie teraźniejszym tylko w 3. osobie liczby pojedynczej.

4 lata temu

Juleczka123598

Okutat piłam mleko

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.