"They are my brothers."

Çeviri:Onlar benim erkek kardeşlerim.

4 yıl önce

17 Yorum


eyupa
eyupa

onlar benim biraderlerim de kabul edilmeli

4 yıl önce

fmulu

tdk sözlüğünde birader ve bilader kabul görüyor. Sıklıkla kullanılan argo olmayan bir sözdür, bence de kabul edilmeli. Bir çok dilde kullanılan ender sözcüklerden biri sanırım.

3 yıl önce

dekremer

"onlar benim erkek kardeşim" kabul etmedi... :) ama güzel iş çıkarmışlar... helal olsun

2 yıl önce

IlkerYetki

İngilizce mantığına göre türkçe çeviri olmaz. Çeviri ayrı bir sanattır. Onlar benim kardeşim türkçe kullanıma en uygun cevapken yanlış diyor. Halbuki türkçede zamir çoğulken nesnenin çoğul olmamaso lazım. Onlar=kardeşlerim [anlatım bozukluğu] doğrusu onlar =kardeşim

2 yıl önce

rana556236

Onlar benim erkek kardeşim dedim kabul etmedi

2 yıl önce

furkan267246

Ben de aynı yazdım

1 yıl önce

YarenBal

Erkek kardeslerim cogul basta bende oyle yazmistim :D

1 yıl önce

AleynaNurT5

Bir yazım yanlışı var diye yanlış dedi

1 yıl önce

W4cR2

Güzel bir soru

1 yıl önce

AhmethanSa1

onlar benim biraderler dedim olmadı

1 yıl önce

BadGirl668133

Onlar benim erkek kardesim de kabul edilmeli :)

1 yıl önce

mehmet_d

onlar benim kardeşim yazınca neden kabul etmedi

1 yıl önce

91gli

Onlar erkek kardeşlerim de olmadi

1 yıl önce

YusufOyund4

Kabul etmiyor

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Onlar benim kardeşim kabul edilmeli?

    DeğiştirSil1 ay önce

YesimYilma6

    Onlar benim oğlan kardeşlerim de kabul edilmelidir.

    1 ay önce

Blackseademon12

    Mesela burada these veya those da kullanabilirdik tek fark these eğer yakında iseler yani mesafe olarak those ise uzakta iseler.

    2 hafta önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.